woensdag, februari 08, 2006

...Ach, wat maak ik me kwaad...

Hahahaaaaaaaaaaa...het lijkt gvd. Noord Korea wel...
- Kardinaal Simonis die zich zorgen maakt over de ophef rond de cartoons en als marketingstrateeg van de concurrentie gewoon als eerste z'n mond moet houden...
- een eeuwig kritische, linkse site als Indymedia - volgens eigen zeggen '...een onafhankelijk lokaal en mondiaal vrij communicatie orgaan dat een andere kijk biedt op het nieuws(!)...' - waar je naar woorden als 'Denemarken', 'Cartoon' 'Moslim' moet zoeken als naar spelden in een hooiberg...
- een coryfee als Wim de Bie die op zijn weblog niet verder komt dan een bedremmeld gestamel: '...Op voorhand duizendmaal excuses, ik weet dat het daar nu niet om gaat en het is de vraag of het gezegd mag worden, ik heb lang geaarzeld, maar doe het nu toch, waarbij ik me beroep op mijn vrijheid van meningsuiting: ik vind grappig bedoelde cartoons met mannen met tulbanden, baarden en kromme neuzen in de eerste plaats NIET LEUK...'
................................................ Goh Wim...hoe ...ehhh... lekker authentiek!
Twistin' and turnin', guys...I love it...ga lekker jobhoppen op een staatspersbureau...met jullie talenten geen probleem...
Voorwaar, jullie zijn helden!!!

Comments: Een reactie posten



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?