dinsdag, februari 07, 2006

Het zal toch niet...en eigenlijk wil ik er niks meer over zeggen...

Geert Wilders is zeker niet mijn vriend, helemaal niet zelfs...maar komt er iemand in de problemen vanwege een paar lullige cartoons op een website, dan deel ik graag in de sores. Komen ze! (klik op het plaatje links voor een vergroting)

Pakistanen die weigeren in Europa geproduceerde medicijnen te verstrekken (kijken of ze dit volhouden als straks de vogelgriep goed doorzet...), idioten die het vuur openen op Noorse VN-soldaten in Irak nadat deze laatsten medische hulp verleenden aan enkele slachtoffers van een verkeersongeluk...en dan heb ik het nog niet eens over die - ondertussen - ellenlange waslijst vol andere debiele ellende...

Nooit gedacht in mijn leven nog eens te maken te krijgen met een opleving van (religieus) fascisme...
well, here it is...nothing less...

Guys, you are nuts, pathetic, backward...Get a life and get over it!

Toegeven aan jullie infantiele, achterlijke geschreeuw, jullie ophits-gedrag, jullie bedreigingen vol geweld, jullie valse argumenten en dwingelandij? NOOIT EN TE NIMMER!!!!! Jullie zijn echt gek! Volstrekt KNETTER!

Nee, ik ga niet vergoeilijken, mitsen en maren...dat onfrisse, politiek-correcte salongeknar van de linkse konkelaars hangt me mijlenver de keel uit...nee, niks te 'alles is relatief' en niks te 'alles is uiteindelijk aan elkaar gelijk' en 'het is maar net hoe je het bekijkt'...cultuurrelativisme?...my ass...COMPLEET GELUL!

Moslims - ja, ook die grote, gezapige groep meelopende schapen die 't er niet mee eens is en nu z'n mond niet opentrekt - hebben zichzelf voor het oog van de wereld volstrekt BELACHELIJK en ONMOGELIJK gemaakt met dat hypocriete, valse, wanstaltige gejank over waardigheid, respect en rechtschapenheid... Belachelijk en onmogelijk...FOR YEARS AND YEARS TO COME...sukkels...een amorfe, gestagneerde bende dogmatici die een stuitend soort bekrompenheid wil opleggen aan andersdenkenden - een grote fout - met die eeuwige Koran steeds als maatstaf en rechtvaardiging. Niets mee te maken wat er in dat boek staat, net zomin als in de BIJBEL overigens, ik wil helemaal niets te maken met dat bedompte kelderdenken.... FLIKKER OP!

PS: en aan Cat Stevens heb ik ook een teringhekel!


Comments: Een reactie posten



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?