maandag, februari 20, 2006

Okay, we hebben het er niet meer over...

Deze post zet ik even in een wat grotere letter, opdat u het nu volgende goed snapt:

...Het gebeuzel en geneuzel over cartoons is - wat mij betreft - nu officieel afgelopen en UIT...het carnaval staat voor de deur...dat zegt genoeg. Ik ben er echt doodop van, heb gisteren op de snelweg vijf Deense vrachtwagens voor laten gaan bij het invoegen en ik ben weer gaan lego'en, meer zeg ik er niet over.

Nee, wat heel snel afgelopen moet zijn is het inhuren bij de overheid van allerlei dikbetaalde, zogenaamd lollige 'werkplekexperts' die jou moeten leren hoe je plezier hebt in je werk, de goeroes van de cultuur-omslag en het heilige 'joepie', de kwakzalvende penose van het 'plezier in je werk maak jezelf' en het 'kijk wat vaker in de spiegel'-denken. Steeds vaker hoor je ze...ministeries gooien er tonnen tegenaan om het pipse, lamgeslagen ambtenaren-proletariaat weer wat kleur op de wangen te bezorgen. Sinds Emile Ratelband zich ontpopte als een soort volgescheten Haatzaai-Imam zat de klad even in het 'tsjakkaaaaa' en was het af laten richten van personeel door de verlichte Feldwebels van het blije kantoorenthousiasme even 'not done'...maar nu de lente langzaam nadert komen de duurbetaalde verkopers van puntzakken met lucht weer aangejakkerd over hun zorgvuldig bijelkaar gehypte oprijlanen - de Quote 500 op de achterbank van hun lease-Bentley - op weg naar weer zo'n bende sukkels die door de baas een middagje naar een plezier-in-je-werk-sessie is gedeporteerd.

Comments:
Briljant die 'so called'goeroe's. Is het je opgevallen dat ze er ook allmeaal hetzelfde uitzien. Pakk, das en glimmende schoenen. Althans zo beginnen ze. Binnen een paar uur, is het jasje uit, hangt de stropda los, zijn de mouwen opgerold en verschijnen er welriekende zwettplakken onder hun oksels. En dan vertellen deze in een midlifecrises verkerende brallers wat ik leuk moet vinden. Het op je afsturen van deze nuteloze leeghoofden door je baas is een brevet van onkunde. Ik kleed mezelf wel aan, ik weet zelf wat ik leuk vind!!
 
Een reactie posten



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?