dinsdag, september 12, 2006

Kijk, als je iemand op democratische wijze stenigt is het toch net effe anders...

Echt, geloof me, ik probeer het echt... uit de buurt blijven van al te doldrieste berichtgeving over moslimfundamentalisme en de Islam...het onderwerp komt me mijlenver de keel uit... and frankly, who gives a shit about those wankers...

....maar ja... op het gevaar af dat ik dingen uit hun verband ruk... dit zou zijn gezegd door Piet Hein Donner, onze Minister van Justitie, in een interview met Vrij Nederland:

"De islam als nieuwe zuil moet in Nederland met open armen worden ontvangen -
ook als dit betekent dat de sharia, de islamitische wetgeving, wordt ingevoerd.
Dit zegt minister van Justitie Piet Hein Donner (CDA) deze week in een interview
met Vrij Nederland. "Als tweederde van alle Nederlanders morgen de sharia zou
willen invoeren, dan moet die mogelijkheid toch bestaan?" Volgens de bewindsman
'telt de meerderheid'. "Dat is nou juist de essentie van democratie."

"...De essentie van democratie..."?????? Alsof zij die de Sharia in willen voeren daar GODVERDOMME ooit van gehoord hebben, Piet Hein...???? Vertel dat straks aan de eerste de beste homosexueel die in naam van de Sharia wordt opgeknoopt aan de staalkabel van een telescopische hoogwerker... dat het een democratisch besluit is... dat scheelt allicht .... Moehahaahhhhaaaaa!!!!!

PS'je van 18:54 hr: Hee, Piet Hein, ook de Nederlandse soldaten in Uruzgan zijn immens blij te horen dat ze direct naar huis mogen nu duidelijk is geworden dat de Taliban mee gaat doen aan de eerstvolgende democratisch te houden 2e kamerverkiezingen in Nederland...want dat is immers 'de essentie van democratie'.....Moehahaahhhhaaaaa!!!!! Ik lach me echt gek! Wie is er hier nou gestoord? Jezussssss....doctor, get me out of here.........

Comments: Een reactie posten



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?