donderdag, maart 01, 2007

Aarts-conservatieve Kardinaal waarschuwt voor komst AntiChrist...begin van mijn roman...

De conservatieve kardinaal Giacomo Biffi (78) heeft de Generale Staf van het Vaticaan (incl. Paus Ratzi) deze week gewaarschuwd voor de komst van de d'AntiChrist in de gedaante van een 'Pacifist, Ecoloog en aanhanger van de Oecemene'.

U denkt nu: dat zal wel.... &nd who the FUCK cares anyway...

Stemmen gaan nu op dat het wel eens de milieuminister van het nieuwe centrum-linkse kabinet Prodi zou kunnen zijn... maar ook mediatycoon Silvio Berlusconi is in beeld als AntiChrist..

Zelfs de voormalige Italiaanse president Cossiga is in deze raad-maar-raak-carrousel gestapt:

Waar het me om gaat zijn de woorden waarmee de voormalige Italiaanse president een portret van Berlusconi schildert.....pure poezie:

His soulless smile inspires in me a strange spiritual fear, something you feel could corrode your soul” Mr Cossiga said. (Bron: The Times)

Ahhhhhh..... dat ik zo mooi kon schrijven... ik zou willen dat de roman die ik ooit nog eens wil scheppen zo begon... ik voel Kubrick-vibraties...

Comments: Een reactie posten



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?